لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
باید کیفیتِ فوتبال خود را بهبود بخشیم، مهم نیست با چه تیمی رو به رو شویم

باید کیفیتِ فوتبال خود را بهبود بخشیم، مهم نیست با چه تیمی رو به رو شویم

مکس آلگری که پس از پایان دیدار از نمایش شاگردانش راضی به نظر نمی رسید معتقد است یوونتوس باید کیفیت فوتبالی که ارائه می دهد را بالاتر ببرد.

 

با پنالتی که پائولو دیبالا به ثمر رساند، یوونتوس توانست دیدار امشب را با نتیجه ی 1‐0 به پایان برساند و در با نتیجه ی 3‐0 در مجموع دو دیدار به مرحله ی بعد صعود کند.

 

مکس آلگری در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

 

هدف ما قرار گرفتن در هشت تیم برتر اروپا بود، حالا باید ببینیم در مرحله ی بعد باید با چه تیمی رو به رو شویم. باید کیفیت فوتبال خود را بهبود بخشیم و نیمه دوم بازی می توانست به مراتب بهتر از این باشد، چرا که همه چیز به دست آوردن نتیجه ی دلخواه نیست. هر چه بخواهید با فشار بیش تری کاری را انجام دهید نتیجه ی بدتری حاصل خواهد شد. شاگردانم در نیمه نخست بازی ریسک نکردند و بازی هوشمندانه ای از خود به نمایش گذاشتند، اما در نیمه دوم زمانی که حریف ده نفره شد ما سرعت لازم را به بازی ندادیم و در دفاع نیز ضعیف ظاهر شدیم و حتی در دو موقعیتی که آن ها ایجاد کردند می توانستیم دو گل دریافت کنیم.

 

آلگری در ادامه افزود:

 

ما بالاخره یک کار را باید درست انجام دهیم: یا حمله کنیم و گل های بیش تری به ثمر برسانیم، یا تصمیم بگیریم که مالکیت توپ و میدان را داشته باشیم و این کار را تا زمانی که حریف خود را خسته کنیم انجام دهیم، اما در نیمه دوم عملاً هیچ کدام را انجام ندادیم. مدافعان کناری باید از جناحین به سمت دروازه حریف حمله می کردند و پس از آن از فضاهای خالی که ایجاد می شد موقعیت ایجاد می کردیم، اما در عوض پاس های کوتاه و بی هدف زیادی داشتیم، و تلاش کردیم تا با قدرت بدنی خودمان به دروازه آن ها نزدیک شویم که تصمیم درستی نبود. چرا که این کار باعث شد که از روی ضد حمله های آن ها آسیب پذیر ظاهر شویم.

 

سرمربی یوونتوس ادامه داد:

 

اینکه بهترین نتیجه را با کم ترین تلاش به دست آوردیم خوب است، اما در نیمه دوم این کار را درست انجام ندادیم. اگر می خواهید کنترل بازی را به دست بگیرید باید این کار را درست انجام دهید. در عوض ما عجول ظاهر شدیم و خوش شانس هستیم که در این شرایط اتفاق افتاد، چرا که حالا می توانیم در تمرینات بر روی این ضعف کار کنیم و مشکلات را رفع کنیم.

 

از آلگری در مورد تعویض مارکو پیاتسا به جای خوان کوادرادو پرسیده شد:

 

کوادرادو یک کارت زرد داشت و ما 1‐0 از حریف جلو بودیم، به همین خاطر فکر کردم بهتر است ریسک نکنم. پیاتسا بازیکنی جوان است، ولی باید درک کند که علاوه بر حمله کردن، دفاع کردن و تلاش برای تیم نیز پارامترهای مهمی هستند. این حرف در مورد کوادرادو نیز صدق می کند.

 

ترجیح می دهید مرحله ی بعد با چه تیمی رو به رو شوید:

 

حریف مرحله ی بعد هر تیمی که باشد ما با شور و اشتیاق و انگیزه با آن ها رو به رو خواهیم شد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: